pátek 27. srpna 2010

Hello

Už je to tak, i mne to pohltilo. Nápor nově přirůstajících blogů na mně taky dopadl ( a to těžce prosím !).
Po dlouhém, dlouhatánském přemýšlení, přemlouvání, rozmlouvání a obhajování jsem si založila blog, můj první. Jak už sami víte, módní blogy se v česku (ale i jinde ve světě ) líhnou takřka přes noc (můj tedy přes poledne) a proto jsem si ho dlouho nechtěla založit. Jelikož je na inernetu nepřeberné množství blogů, dá tedy zabrat aspoň se trochu zviditelnit, a tak mám strach, abych nezůstala zapomenuta.
Když se kouknete zpátky nahoru, uvidíte tam výraz "módní blogy", ano, ikdyž se to nezdá, tak bych ráda psala o módě :). O věcech co se mi líbí, či naopak, které bych vermomoucí chtěla, nebo dokonce mám a své názory na všelijaké trendy a tak dále. Samozřejmě nesmí chybět ani mé outfitové fotky (ikdyž zatím nemám nikoho kdo by mě mohl fotit).
Tak doufám, že aspoň trošku obstojím a pár čtenářů si najdu :). Mějte se krásně a děkuji vám za to, že jste. ;)
Janie <3

4 komentáře:

  1. jé, to byla rychlost :D děkuju mockrát, snad se zabydlím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Janie :-)
    Chci ti pochválit úžasný název blogu a dokonalé záhlaví! ;) Už se těším na tvé budoucí článečky :-)
    Markett :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! jsem na tom podobne, take zacinam a nechci se ztratit v davu..uplne te chapu!tak hodne stesti a hodne folowers.-)
    http://www.vero-fashiondays.blogspot.com

    OdpovědětVymazat