pátek 27. srpna 2010

About me :o)

Ahoj ;) Znovu vás tu vítám druhým dnešním příspěvkem, který bude o mě :). Tak prosím seďte tiše a poslouchejte ( ve vašem případě čtěte :P )
Jmenuju se Jana a je mi 16 (ach ano, těch sladkých 16), zde se budu vyskytovat pod svojí přezdívkou Janie ;).
Od prvního září nastupuju do prvního ročníku, na což se hrozně moc těším :D. To víte, noví lidé, učitelé, předměty, prostě nový start. Je to sice takový ten krok do neznáma, ale myslím, že od toho ty neznáma jsou, aby se prozkoumaly ;). Pocházím z krajského města Vysočiny, tedy Jihlavy :). Miluju fotografování, které jsem se také rozhodla studovat na soukromé škole, doufám, že mi to pude :). Hrozně ráda čtu, jezdím na kole, hraju basketbal, plavu, tancuji ( tancovala jsem 2,5 roku street dance), koukám na filmy, chodím na výstavy, nakupuji a ze všeho nejvíc miluju společnost, tím myslím rodinu a přátelé :). Myslím, že jsem vcelku milá, normální a nápomocná holka :). Jo a ještě miluju smích ;) :D
Pro představu jak vypadám, vám sem dám pár fotek, takže se prosím nelekněte ;P

Janie 

7 komentářů: