čtvrtek 2. září 2010

Error

Stalo se to, co jsem vůbec nechtěla. Jsem zavalena školou ! A to doslova prosím. Kdo by to řekl, že už druhý den v prváku bude tak náročný. Jsem z dnešního dne celá unavená, uondaná. :( Těch informací bylo na mě asi moc. Můj mozek po prázdninách totiž zmenšil kapacitu, proto chvíli potrvá, než se přízpůsobí svému bývalému standartu. Škola je taky ten pravý důvod, proč z dnešního focení nebylo nic. Nebylo počasí, nebyl čas. Ani jsem dnes neobědvala, tak jsem byla zaneprázdněna (Jsem hrozný Otesánek, když mám hlad, sežrala bych i židli :D). Doufám, že až si trochu zvyknu, tak ta vytíženost povolí. Ikdyž můj rozvrh tomu moc neodpovídá.
Tak se prosím nezlobte, ale dneska zveřejním jen pár inspirativních fotek, na víc totiž nemám. Mějte se hezky, líp než já ;).


Janie

9 komentářů:

  1. krásné obrázky!
    Já ve škole (naštěstí) ještě nebyla, čeká mě to v pondělí :)
    Budeš chodit na taneční, když ti je 16?:)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji, ty jsi taky moc hezkáá :)
    Já mám taneční poprvé v neděli, takže budu určitě trochu stresovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. To zvládneš. Já jsem teď v maturitním ročníku, čeká mě školní a státní maturita a přijímačky na obor, kam berou 20 lidí z 2000 :-D...takže...soucitím.

    OdpovědětVymazat
  4. Zvládneš, bude hůř, si pamatuj :D, ale né, si na té škole zvykneš a bude líp a líp a už to vše bude zvládat o dost lépe :)

    OdpovědětVymazat
  5. RE: odpověď z blogu
    Studuji na jednom z těch větších gymnázií v Brně :-). A ty?
    Já na gympl chodím už od primy, ale taky jsem ty první dny z toho byla celá vykulená a unavená. Měla jsem pocit, že mi do mozku chtějí nacpat kvantum informací, který se tam prostě nevleze :-D. A když učitelky začaly jen tak bez ohlášení druhou hodinu zkoušet, to jsem byla vykulená ze všeho nejvíc :-D Ale to si zvykneš a bude dobře, uvidíš.. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. prvy den byva vzdycky trochu stres :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vůbec Ti tu školu nezávidím! Já nastupuji až 20.9. a už teď z toho mám hrůzu!:/
    Jinak mám hrozně ráda tyhle inspirativní fotky:)

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful pictures! I want those leather shorts! xoxoxoo

    OdpovědětVymazat